Zondag 8/4 en maandag 9/4

10 april 2018 - Koh Phangan, Thailand

Nadat we een lazy sunday ingelast hadden, was het vandaag weer tijd om een beetje actie te ondernemen. In alle rust wordt er genoten van een lekker ontbijt op ‘t strand. Daarna volgen er de nodige oliemassage’s om de rug en benen van sommigen onder ons weer terug in orde te brengen. Dit gebeurt hier aan toch wel zéér democratische prijzen! Voor ongeveer 7,5€ per persoon zijn we weer klaar voor de volgende ronde. De karavaan van 6 scooters kan vertrekken voor een mooi ritje naar enkele verborgen pareltjes. Onze eerste stop is haad khom, voor de leken onder ons een waar paradijs. Alle foto’s met palmbomen en blauwe zee werden hier werkelijkheid. Na de fotoshoot en een verfrissende pint is ‘t weer tijd verder te rijden. Volgende stop noong nok in chaluklum, een klein restaurantje aan de woelige zee om de hongerigen en vooral de dorstigen te laven. De rekening voor 11pers: 2600baht (40€), ene mens wil hier geen honger en dorst lijden. Volgende pitstop: koh ma, the landmark of koh phangan. Een kleine baai waar 2stromen samen komen. We wandelen (spartelen #kapotteschelpenstrand) naar de overkant waar wat foto’s genomen worden. Onze voeten voelen aan alsof we op wolken lopen. Een goede gratis scrub. We springen terug op onze bolides en keren terug naar Nice sea resort. De kids gaan nog een duik nemen in de zee en dan is het alweer 20u, ‘alweer’ tijd om te aperitieven en een hapje te eten. We sluiten deze dag af met een slaapmutsje op het strand en zoeken dan onze bedjes op om ons van de ‘nodige’ rust te voorzien.

1. Leroi Brigitte:
    10 april 2018
    Bedankt om deze mooie foto’s te tonen van al dat moois en lekkers , heb smorgens al zin in dat lekker eten 😋😋😋😋😘😘😘😘😘😘😘😘
  2. Deborah:
    10 april 2018
    Super mooi weer allemaal en mmmmm dat eten!! Lekker lekker :-) Geniet er nog van x