Phuket

4 april 2018 - Phuket, Thailand

Na een verdiende nachtrust...voor sommigen zonder licht en airco (#vind de knopjesmaar) doen we ons tegoed aan een lekker ontbijtje. Om 11u staat iedereen paraat om aan de eilandtour te beginnen. De chauffeur met minivan staat ons als op te wachten. De eerste stop is de big buddha. Toch wel indrukwekkend zo n beeld boven op een berg, gemaakt uit allemaal kleine mozaieksteentjes. Omdat het zo warm is stoppen we onderweg voor wat verfrissing. De volgende stop is de wat chalong. Alles wat blinkt vind je hier. Dan is het tijd voor e lunchen op rawaibeach en natuurlijk de nodige pintjes gaan over de toog. Rond half 4 zetten we koers naar Tri trang beach waar we bijna het strand voor ons alleen hebben. Jo zorgt voor den drank terwijl de rest geniet van de zonsondergang. Rond 18u is het tijd om terug te keren naar het hotel waar de kids genieten van een frisse duik en de mannen een potje kaarten. De vrouwen genieten van de happy hour cocktails. Rond half negen is iedereen klaar om de hongerige magen te vullen. Dit doen we op een lokaal eet marktje. Rond middernacht nog een afsluiter aan het zwembad. Iedereen is meer dan klaar om tussen de lakens te kruipen. Morgen staat khao sok nationaal park op het programma.

1. Leroi Brigitte:
    4 april 2018
    Mooi en zalig zo een privéstrand 😜😜
    Op naar morgen ❤️❤️💋💋💋